Pagilinkite savo žinias

Klientų aptarnavimo greitis

Klientų aptarnavimo greitis visada buvo svarbus verslo elementas, tačiau šiandien, gyvenant skubos amžiuje, jis tampa vis svarbesnis. Tyrimas, atliktas InsideSales.com, parodė, kad net 50% klientų renkasi būtent tą tiekėją, kuris pirmas sureagavo į jų užklausą.

Pardavimo strategijų permąstymas pardavimų susitikimų vertės poreikis

Sparčiai besikeičiančiame pardavimų pasaulyje neįmanoma pervertinti prasmingo ir paveikaus pardavimų susitikimo svarbos. Naujausi duomenys atskleidė nerimą keliančią statistiką: pirkėjai mano, kad 58 % pardavimo susitikimų neturi vertės...

Gartner prognozės apie rinkodaros ateitį

Gartner įvardijo 5 pagrindines prognozes 2024 metams, kaip keisis rinkodara. Šiame straipsnyje pateiksime savo nuomonę apie šias prognozes.

10 išorinės rinkodaros privalumų: kaip tai gali pakeisti jūsų verslą

Kiekvienam verslui svarbu uždirbti pelno ir didinti pardavimus - tai yra bendras sutarimas. Tačiau ne visos įmonės turi reikiamų žinių rinkodaros, komunikacijos, SEO ar dizaino srityse, kad galėtų sėkmingai siekti šio tikslo.

Kodėl sėkmingam verslui reikalinga rinkodara?

Daugelis įmonių nepasiekia savo tikslų, nes mažina rinkodaros apimtis. Rinkoje vyrauja didžiulė painiava, kalbant apie tikrąjį skirtumą tarp rinkodaros ir pardavimų. Rinkodara - tai viskas, ką darote...

Prarastas pakartotinio pasiteiravimo menas - nerealizuota galimybė

Pakartotiniai pasiteiravimai (angl. follow-up) - tai ne tik mandagumas, bet ir strateginis žingsnis, galintis turėti didelės įtakos pardavimų rezultatams.

Tvaraus verslo augimo strategijos - klientų praradimo valdymas

man sitting on stoolman sitting on stool

Dinamiškame versle klientų išlaikymas yra labai svarbus rodiklis, turintis tiesioginės įtakos įmonės sėkmei ir ilgaamžiškumui. Gerai žinomas faktas, kad įmonės kasmet vidutiniškai praranda nuo 10 iki 30 proc. klientų.

Pardavimų tendencijos 2024 metams - 2 dalis

Antroje serijos dalyje pateiksime ryškiausias pardavimų tendencijas formuojančius šiuolaikinius verslus 2024 metais.

2 dalis

Pardavimų tendencijos 2024 metams - 1 dalis

Kai verslo pasaulis žengia į 2024 m., pardavimų srityje vyksta precedento neturintys pokyčiai, kuriuos skatina technologijų pažanga, besikeičianti vartotojų elgsena ir besikeičiantys verslo modeliai.

Kaip kvalifikuoti klientų užklausas?

Daugeliui pardavėjų nepavyksta paversti užklausų pardavimais. Vienas iš aspektų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį, gali būti nekvalifikuotos užklausos trukdo sėkmingai įgyvendinti pardavimus. 61% B2B rinkodaros specialistų visus sugeneruotas potencialias užklausas tiesiogiai siunčia savo pardavimų komandai...

Kokios didžiausios klaidos keliant pardavimų tikslus?

Pardavimo tikslų nustatymo subtilybės yra labai svarbus bet kurio verslo sėkmės aspektas. Tačiau daugybė klaidingų įsitikinimų, susijusių su šiuo procesu, dažnai trukdo veiksmingai nustatyti ir pasiekti tikslus. Šie mitai...

Kodėl pardavimų piltuvėlis yra aktualus?

Kiekvienas pardavimų vadybininkas supranta sunkumus, kai atliekami skambučiai, organizuojami susitikimai ir deramasi dėl sandorio - ir netikėtai dingsta klientas. Norint sumažinti prarastus pardavimus, reikia taikyti pardavimų piltuvėlį veikloje...

Besikeičianti pardavimų industrija

Pardavimų industrija smarkiai pasikeitė per pastaruosius dešimtmečius. Informacinės technologijos pakeitė verslo pasaulį. Jos įgalino prekybos globalizaciją ir lemė aršesnę konkurenciją visose pasaulio rinkose. Galia perėjo iš gamintojų, tiekėjų ir pardavėjų į kliento pusę. Klientai tapo savarankiškesni ir dar labiau nepriklausomi.

Rinkodaros ir pardavimų užsakomosios paslaugos - kas tai?

Rinkodaros ir pardavimų užsakomosios paslaugos yra verslo praktika, kurios metu samdoma trečiosios šalies įmonė arba laisvai samdomi darbuotojai (pardavėjai, agentai), kurie padeda valdyti arba perimti jūsų tam tikrus įmonės rinkodaros ir pardavimo procesus. Išorės įmonė pradeda atlikti jūsų rinkodaros bei pardavimo procesus ir yra atsakinga už jūsų verslo pardavimo ciklo valdymą. Tai apima...

Kas yra pardavimų produktyvumas?

Pardavimų produktyvumas yra santykis tarp pardavimų rezultatų ir resursų reikalingų pasiekti juos. Kuo didesnis pardavimų produktyvumas, tuo verslas sėkmingiau naudoja įrankius, išteklius ir procesus, jog pasiekti maksimalius rezultatus, ir taupo laiką, pastangas bei išlaidas susijusias su pardavimų įgyvendinimu. Pardavimų produktyvumas yra svarbus faktorius verslo lyderiams, kurie nori...