10 IŠORINĖS RINKODAROS PRIVALUMŲ: KAIP TAI GALI PAKEISTI JŪSŲ VERSLĄ

Kiekvienam verslui svarbu uždirbti pelno ir didinti pardavimus - tai yra bendras sutarimas. Tačiau ne visos įmonės turi reikiamų žinių rinkodaros, komunikacijos, SEO ar dizaino srityse, kad galėtų sėkmingai siekti šio tikslo. Pripažindamos šį bendrą iššūkį, vis daugiau įmonių nusprendžia rinkodaros funkcijas pavesti išorės įmonėms.

Remiantis Sagefrog ataskaitos duomenimis, 59 % įmonių renkasi rinkodaros užsakomąsias paslaugas. Pagrindinė tokio pasirinkimo priežastis - ekonomiškumas ir veiksmingumas. Išorės rinkodaros komandos arba agentūros gali padėti įmonėms įgyvendinti naujas strategijas, imtis veiksmų arba tobulinti esamus metodus.

Skaitykite toliau ir sužinokite priežastis, kodėl įmonės, nepriklausomai nuo jų dydžio, vis dažniau patiki rinkodarą išorės komandoms.

Kokią vertę kuria išorės rinkodaros įmonė?

1. Lankstumas

Neabejotinai vienas didžiausių užsakomųjų paslaugų privalumų yra jos suteikiamas lankstumas. Perduodami savo rinkodaros funkcijas išorinei įmonei galite sutelkti dėmesį į savo įmonės administracines užduotis. Tai padės sutaupyti laiko ir išteklių.

2. Mažiau valdymo

Jei atliekate rinkodarą patys, turite matyti, ką daro jūsų komanda, ir užtikrinti, jog bus užtikrinta rinkodaros proceso kokybė. Kai parduodate su išorės komandos pagalba, iškart turite prieigą prie žmonių, kurie tą pačią užduotį atliko daug kartų ir jiems nereikia priežiūros. Trečiosios šalies komandai nereikia projektų vadovo, kuris juos valdytų, ar mokymų vadovo, kuris juos apmokytų, nes jie jau žino, kaip jiems pasiekti rezultatus.

3. Mažesni kaštai

Užsakomųjų paslaugų naudojimas reiškia išlaidų mažinimą. Turėti nuolatinę komandą – tai mėnesinių atlyginimų mokėjimas, mokymai, įranga, biuro išlaidos ir t.t. Kai dirbama su išorine įmone, šių išlaidų nebėra ir reikia mokėti tik už paslaugą.

4. Reguliari komunikacija ir palaikymas

Išorės rinkodaros agentūros suteiks jums daugybę komunikacijos kanalų bendravimui, pavyzdžiui, telefono skambučius, vaizdo skambučius ir elektroninį paštą, kad visi kontaktai būtų greiti ir veiksmingi. Jų metu pristatoma esama padėtis, analizuojami gauti rezultatai ir nustatomi artimiausių savaičių veiksmai. Jūs nuolat žinote apie visą procesą, be to, galite išsakyti savo poreikius, abejones, idėjas ir pan.

5. Gerosios praktikos

Dirbant su išorės įmone, kuri atlieka rinkodarą, gaunama ekspertinė patirtis apie gerąsias praktikas, kurios išmoktos dirbant su plačiu spektru klientų skirtinguose industrijose. Tai puikus patyrimas, kuris leidžia gauti neįkainojamos informacijos uždaroms įmonėms ir suformuoti aiškų supratimą, kaip turėti atrodyti sklandžiai veikianti rinkodara.

6. Daugiakanaliai pardavimai

Dabartinė kliento tiekėjo paieška prasideda internete skirtinguose rinkodaros kanaluose (Google, socialiniuose tinkluose, chat’uose). Darbas su kompleksiškai dirbančia rinkodaros įmone padės padidinti kliento pasiekiamumą skirtinguose rinkodaros kanaluose.

7. Naujos rinkos

Verslai dažniausiai turi ribotą resursą pasiekti visus potencialius klientus. Įvairios teritorijos ir industrijos paliekamos be rinkodaros veiksmų. Neretai su dabartiniais susidomėjusias klientai nėra galimybės sukontaktuoti, nes verslas stokoja resurso. Papildomi resursai gali padėti pasiekti ir aptarnauti tuos klientus, kuriems verslas anksčiau neturėjo laiko.

8. Eksperimentai su naujais produktais ir paslaugomis

Su užsakomųjų paslaugų įmone galima išbandyti naujas rinkodaros kampanijas ir akcijas. Trečioji šalis kontaktuoja su esama klientų baze apie produktą, kurį testuoja. Kompanija tada analizuoja rezultatus ir grįžtamąjį ryšį, jog nuspręsti, ar siūlyti produktą plačiajai rinkai. Tai padeda nustatyti tinkamą kainą produktui ir koks bus jo pardavimo ciklas.

9. Nuo taktikos prie strategijos

Daugelis rinkodaros komandų taip susitelkia į tai, ką reikia daryti, kad pamiršta, kodėl tai reikia daryti. Rinkodaros užsakomosios paslaugos suteikia jums galimybę tai pakeisti, nes agentūra gali jums padėti dviem būdais: sukurti ir įgyvendinti visą rinkodaros strategiją bei sutelkti dėmesį į konkrečias veiklas (SEO, turinį, duomenų bazę, el. paštą ir t. t.), kad jūsų komanda galėtų įgyvendinti likusią rinkodaros strategiją.

10. Nauji duomenys ir įžvalgos

Kompanijos gali maksimizuoti rinkodaros galimybes ir didinti pardavimus naudodami duomenis gaunamus iš išorės įmonės. Duomenys apie rinkodaros kanalus ir klientų elgseną tampa prieinama klientui ir leidžia priimti geresnius sprendimus, kaip organizuoti rinkodarą.

Apibendrinant galima teigti, kad užsakomosios rinkodaros paslaugos suteikia įmonėms galimybę naudotis specializuotomis žiniomis, taupyti išlaidas, didinti mastą ir sutelkti dėmesį į pagrindines verslo funkcijas. Todėl tikėtina, kad rinkodaros užsakomųjų paslaugų tendencija išliks, nes įmonės ieško veiksmingų ir efektyvių būdų savo produktams ir paslaugoms parduoti.

Augustinas Rotomskis
straipsnio autorius

Partneris, strateginis konsultantas, plėtros vadovas. IBV Group jis padeda verslams parengti ir įgyvendinti strategijas, kaip įsitvirtinti konkrečioje rinkoje. Taip pat jis organizuoja pardavimų veiklą užtikrindamas efektyvius skambučius ir susitikimus.